مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-27پزشكي

5 شهرستان استان اصفهان آبی شدند


بر اساس جدیدترین رنگ بندی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم اکنون وضعیت 5 شهرستان استان آبی و 17 شهرستان استان زرد است و هیچ شهرستانی در وضعیت نارنجی قرمز کرونایی قرار ندارد.

- برخوار، بویین و میاندشت، تیران، خور و بیابانک و دهاقان شهرستان های در وضعیت آبی هستند و وضعیت شهرستان اصفهان نیز از 22 آبان تاکنون زرد است.

پوشش واکسیناسیون نوبت دوم در استان اصفهان به حدود 63 درصد و پوشش واکسیناسیون نوبت اول به حدود 77 درصد رسیده است، همچنین 7 درصد جمعیت استان نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

در شبانه روز گذشته 12 بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در استان اصفهان (به جز کاشان و آران و بیدگل) فوت کردند و تعداد کل فوت شدگان در استان از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به 16 هزار و 989 نفر رسید.

در شبانه روز گذشته منتهی به امروز (شنبه_6 آذرماه) 61 مورد مثبت ابتلای قطعی به کرونا در استان اصفهان شناسایی شد و 81 بیمار جدید نیز در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند، در حالی که طی این مدت 110 بیمار از بیمارستان ها استان مرخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، هم اکنون 631 بیمار کووید19 در بیمارستان های استان بستری هستند که حال 127 بیمار وخیم است و در بخش های آی سی یو بیمارستان ها بستری هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 شهرستان استان اصفهان آبی شدند

5 شهرستان استان اصفهان آبی شدند