مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:052021-11-27بين الملل

هماهنگ کننده امور خاورمیانه کاخ سفید: آمریکا درس های سختی در منطقه فرا گرفت


هماهنگ کننده امور خاورمیانه کاخ سفید در مصاحبه ای اختصاصی با پایگاه د نشنال به صحبت از درس های سختی که آمریکا در منطقه فرا گرفت پرداخت.

- هماهنگ کننده امور خاورمیانه کاخ سفید: آمریکا درس های سختی در منطقه فرا گرفت هماهنگ کننده امور خاورمیانه کاخ سفید در مصاحبه ای اختصاصی با پایگاه "د نشنال" به صحبت از "درس های سختی که آمریکا در منطقه فرا گرفت" پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات کلیدی دولت آمریکا در دو هفته گذشته به خلیج فارس با ماموریت جلب نظر کشورهای این حوزه اعزام شده اند.

دولت بایدن به دنبال تقویت روابط در خلیج فارس و کاهش نگرانی ها در مورد سیاست هایش پس از جنجال بر سر خروج آمریکا و متحدانش از افغانستان و در آستانه از سرگیری مذاکرات هسته ای با تهران است.

از جمله مقامات آمریکایی که به منطقه سفر کردند، لوید آستین، وزیر دفاع، راب مالی، فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران و تیم لندرکینگ فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن بودند.

به نوشته پایگاه د نشنال ، هیچ یک از این افراد با جهان عرب غریبه نیستند؛ همه آنها بر روی پرونده های مربوط به منطقه با ظرفیت های مختلف کار کرده اند و روابط مختلفی با رهبران آن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگ کننده امور خاورمیانه کاخ سفید: آمریکا درس های سختی در منطقه فرا گرفت

هماهنگ کننده امور خاورمیانه کاخ سفید: آمریکا درس های سختی در منطقه فرا گرفت