مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-27پزشكي

بازدید سرزده استاندار چهارمحال و بختیاری از بخش کرونای بیمارستان هاجر


استاندار چهارمحال و بختیاری در اولین روز کاری خود به صورت سرزده از بخش کرونای بیمارستان هاجر شهرکرد بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات بیماران و کادر بهداشت و درمان قرار گرفت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری در اولین روز کاری خود به صورت سرزده از بخش کرونای بیمارستان هاجر شهرکرد بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات بیماران و کادر بهداشت و درمان قرار گرفت.

غلامعلی حیدری ششم آذرماه در بازدید سرزده از بیمارستان هاجر شهرکرد در جمع کادر بهداشت و درمان با تاکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان از ابتدای شیوع بیماری کرونا شجاعانه، صادقانه و ایثارگرانه در میدان مبارزه با بیماری منحوس کرونا حضور داشتند، اظهار کرد: معتقدم با پشت میزنشینی نمی توان کار موثری انجام داد، بلکه باید مسائل و مشکلات به صورت میدانی احصا شود و برای حل آن ها برنامه ریزی کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف به رفع هر چه بهتر مشکلات کمک می کند، گفت: با استفاده از ظرفیت های مردمی می توان کوهی از مشکلات را از میان برداشت و بر مشکلات فائق آمد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم در ایام شیوع کرونا دچار مشکلات فراوانی شدند، خاطرنشان کرد: مردم باید برای مبارزه با کرونا با همدلی و انسجام کادر بهداشت و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده استاندار چهارمحال و بختیاری از بخش کرونای بیمارستان هاجر

بازدید سرزده استاندار چهارمحال و بختیاری از بخش کرونای بیمارستان هاجر