مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-27سياسي

«هوش مصنوعی» محور الکامپ 1400 قرار گرفت


رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره «فناوری هوش مصنوعی» این موضوع را یکی از محورهای دارای اولویت در نمایشگاه الکامپ 1400 عنوان کرد.

- رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره فناوری هوش مصنوعی این موضوع را یکی از محورهای دارای اولویت در نمایشگاه الکامپ 1400 عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره اقتصاد دانش بنیان‬ ، فناوری هوش مصنوعی و نخبگان به عنوان سرمایه انسانی و زیرساخت توسعه کشور گفت: بیش از گذشته در تلاشیم تا در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ این موضوعات را در اولویت قرار دهیم.

وی ادامه داد: به ویژه در رابطه با موضوع هوش مصنوعی، کمیسیون هوش مصنوعی و علم داده سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران بیانیه ای صادر کرد و راهکارهایی ارائه داد که با توجه به صحبت های رهبری، ایران چطور می تواند جز 10 کشور برتر حوزه هوش مصنوعی قرار گیرد.

رییس هیأت مدیره نصر تهران گفت: همچنین اعضای کمیسیون هوش مصنوعی در این باره مصاحبه های متعددی با رسانه ها انجام دادند و ضمن تأکید بر اهمیت موضوع، از زوایای گوناگون به این مسئله پرداختند.

اسلامی با اشاره به اینکه به برخی از موضوعات طرح شده در حوزه هوش مصنوعی در نمایشگاه الکامپ امسال و همچنین رویدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هوش مصنوعی» محور الکامپ 1400 قرار گرفت

«هوش مصنوعی» محور الکامپ 1400 قرار گرفت