مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-27سياسي

نهادهای آموزشی حس مسئولیت اجتماعی را در دانش آموزان تقویت کنند


نهادهای آموزشی جامعه باید فعال تر از گذشته در جهت تربیت دانش آموزان گام بردارند و حس مسئولیت سیاسی و اجتماعی را در دانش آموزان تقویت کند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری پیش از ظهر شنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی رسانش خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف این قشر حساس و خلاق دارد و تاکنون نیز در این زمینه فعالیت های زیادی انجام داده است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان به دلیل کادرسازی و کارکرد مثبت، خوش درخشیده و خروجی خوبی در زمینه مذهبی کردن دانش آموزان داشته است.

وی افزود: مشارکت سیاسی یکی از ارکان توسعه سیاسی و اجتماعی است و پرداختن به این موضوع می تواند روشنگر یکی از جنبه های توسعه یافتگی باشد که جوانان و دانش آموزان به عنوان ابزار اصلی این راه را هموار می کنند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: عمر اداری مسئولان کوتاه است؛ ازاین رو باید در این زمینه کادرسازی شود تا بتوانیم در آینده از ظرفیت های جوانان در حوزه های مدیریتی استفاده کنیم.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه فکر و اندیشه جوانان آینده کشور را رقم می زند، گفت: در این راستا باید بدانیم جوانان ما چگونه فکر و عمل می کنند؛ چراکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای آموزشی حس مسئولیت اجتماعی را در دانش آموزان تقویت کنند

نهادهای آموزشی حس مسئولیت اجتماعی را در دانش آموزان تقویت کنند