مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-27پزشكي

آمار کرونایی های اردکان صفر شد


آمار روزانه بستری ناشی از بیماری کووید - 19 در اردکان به صفر رسیده به نحوی که در 48 ساعت گذشته هیچ مورد بستری بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

- ایسنا/یزد فرماندار اردکان گفت: آمار روزانه بستری ناشی از بیماری کووید - 19 در اردکان به صفر رسیده به نحوی که در 48 ساعت گذشته هیچ مورد بستری بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

مصطفی پوردهقان اردکان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این خبر افزود: خوشبختانه طی 48 ساعت گذشته هیچ مورد بستری ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان ضیایی اردکان ثبت نشده است.

وی اضافه کرد: هرچند روند شیوع بیماری در شهرستان فعلا متوقف شده است اما این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد که در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و عادی انگاری مردم نسبت به کرونا، شرایط شکننده ای را مجدداً تجربه خواهیم کرد.

فرماندار تاکید کرد: روند کاهش بیماران قطعاً تصادفی نیست و به واسطه مشارکت بسیارخوب مردم در واکسیناسیون همگانی و تبلیغ در این باره صورت گرفته و تلاش کارکنان مجموعه بهداشت و سلامت و نیز رعایت مردم با فرهنگ اردکان این اتفاق خوب را رقم زده است.

رییس شورای سلامت اردکان در پایان با بیان این که رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان نسبت به برخی مناطق دیگر استان به مراتب بهتر است، خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کرونایی های اردکان صفر شد

آمار کرونایی های اردکان صفر شد