مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-27سياسي

آیت الله سید جواد خامنه ای؛ الگویی مناسب برای نسل امروز


در نشست پیش همایش بزرگداشت آیت الله حاج سید جواد حسینی خامنه ای که به همت ستاد برگزاری بزرگداشت این عالم ربانی در مشهد برگزار شد، شخصیت این فقیه وارسته با حضور اساتید بررسی شد.

- ، در نشست پیش همایش بزرگداشت آیت الله حاج سید جواد حسینی خامنه ای که به همت ستاد برگزاری بزرگداشت این عالم ربانی در مشهد برگزار شد، شخصیت این فقیه وارسته با حضور اساتید و پژوهشگران مورد تبیین و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که با حضور اساتید سطوح عالی حوزه علمیه خراسان، پژوهشگران حوزه و دانشگاه و برخی از بستگان آیت الله سید جواد خامنه ای در محل تالار موزه قرآن حرم مطهر رضوی برگزار شد، برخی از پژوهشگران و اساتید دانشگاه به بیان ضرورت بررسی سیره و سلوک شخصیت های برجسته و عالمانی چون آیت الله حاج سید جواد حسینی خامنه ای و نیز تبیین ابعاد گوناگون شخصیت ایشان پرداختند.

آیت الله سید جواد خامنه ای تجسمی از علم ورزی، زهد و تقواست حجت الاسلام سید امید مؤذنی؛ دبیر اجرایی بزرگداشت آیت الله حاج سید جواد حسینی خامنه ای به عنوان اولین سخنران این جلسه به بیان اهداف برگزاری این پیش همایش و تبیین فرایند برگزاری بزرگداشت در ماه های آینده پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری چنین همایش هایی گفت: یکی از بزرگترین آسیب های فرهنگی این است که پیشینه و ریشه های فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سید جواد خامنه ای؛ الگویی مناسب برای نسل امروز

آیت الله سید جواد خامنه ای؛ الگویی مناسب برای نسل امروز