مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-27بين الملل

برترین بانک های اسلامی 2021 به انتخاب نشریه آمریکایی


نشریه آمریکایی Global Finance بهترین بانک ها و مؤسسات فعال حوزه خدمات مالی اسلامی در بخش های مختلف را اعلام کرد و خانه مالی کویت به عنوان بهترین مؤسسه مالی اسلامی انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکنا، برترین بانک های اسلامی 2021 به انتخاب نشریه آمریکاییبه گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا به نقل از Global Finance، این نشریه به روال هر ساله، وضعیت بانک ها و مؤسسات مالی اسلامی را بررسی و خانه مالی کویت (KFH) را به عنوان بهترین مؤسسه مالی اسلامی جهان در سال 2021 انتخاب کرد.

به نوشته Global Finance، خانه مالی کویت بازارهای قابل توجهی در خاورمیانه، ترکیه، آسیا و اروپا داشته و از نظر خدمات مالی و سرمایه در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

در پایان سال 2020، کل دارایی های خانه مالی کویت به 71 میلیارد دلار رسید که بیش از 10 درصد افزایش را نشان داد.

سود خالص این مؤسسه 600 میلیون دلار بود.

این مؤسسه مالی در بخش های بهترین ارائه دهنده مالی پروژه اسلامی و ارائه دهنده خدمات تکافل هم به عنوان مؤسسه برتر انتخاب شد.

Global Finance در ادامه گزارش خود به روند ادغام در بانکداری اسلامی اشاره کرده و نوشته است: اخیراً، بانک ملی تجاری مستقر در عربستان با گروه مالی سامبا (Samba Financial Group) ادغام شد تا بزرگترین بانک سعودی را با دارایی بیش از 230 میلیارد دلار ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین بانک های اسلامی 2021 به انتخاب نشریه آمریکایی

برترین بانک های اسلامی 2021 به انتخاب نشریه آمریکایی