مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-27سياسي

توجه وزارت کشور به توسعه استان های محروم و توسعه متوازن استان ها


سرپرست معاونت اقتصادی پیشبرد رویکرد متوازن را از اهم برنامه های وزارت کشور توصیف کرد و گفت: آمایش سرزمینی در استانها مبنای برنامه ریزی اقتصادی و توسعه قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محسن کوشش تبار با عرض تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان و زحمت کشان عرصه اقتصاد و معیشت کشور، گفت: باید در تفکر و عمل، بسیجی عمل کنیم و مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور را به صورت جهادی جلو ببریم.

کوشش تبار در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه موضوعات و مسائل اقتصادی از اولویت دارترین ماموریت ها و اهداف وزارت کشور به عنوان دستگاه حاکمیتی و فرابخشی است، گفت: دغدغه اصلی دکتر وحیدی وزیر کشور حل مشکلات و دغدغه های اقتصادی مردم عزیز ایران است و باید با تمام ظرفیت های استانی زمینه را برای پیشبرد برنامه های اقتصادی دولت فراهم سازیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور رویکرد توسعه متوازن در استان ها را از اهم برنامه های وزارت کشور در دوره جدید خواند و گفت: برنامه آمایش سرزمینی و فعال سازی هدفدار و اصولی از ظرفیت ها و مزیت های نسبی استان می تواند زمینه را برای یک توسعه متوازن و پایدار در کشور فراهم سازد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به ضرورت هماهنگی مستمر و موثر با معاونین اقتصادی استانداری های سراسر کشور اشاره کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه وزارت کشور به توسعه استان های محروم و توسعه متوازن استان ها

توجه وزارت کشور به توسعه استان های محروم و توسعه متوازن استان ها