مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-27ورزشي

هنوز استخدام شهرداری شیراز نشده ام/ سدی وجود ندارد


قهرمان کشتی فرهنگی جهان در وزن 63 کیلوگرم گفت:با توجه به قول های که در خصوص استخدام در شهرداری شیراز به من داده شد هنوز این امر محقق نشده ولی روال قانونی استخدام در حال انجام است.

- ، بیان کرد: با توجه به قول هایی که داده شده در تلاش هستیم تا نسبت به انجام روال اداری برای استخدام در شهرداری شیراز ر ا پشت سر گذاشته و به قول هایی که مسئولان داده اند جامع عمل بپوشانیم.

وی اضافه کرد: تاکنون مراحل استخدام به پایان نرسیده و نهایی نشده ولی روال اداری در حال انجام بوده و در تلاش هستم تا با ارائه ملزومات لازم زمینه تحقق وعده مسئولان مبنی بر استخدام در شهرداری شیراز را برآورده کنم.

به گفته این قهرمان جهان در کشتی فرهنگی تاکنون سدی برای ممانعت در استخدام وی در شهرداری ایجاد نشده ولی روند اداری و قانونی استخدام وی طولانی شده است.

دلخانی تاکید کرد: تاکنون استخدام شهداری نشده ولی در تلاش است تا با ارائه مدارک و مستندات لازم به این نهاد شرایط استخدامی که وی وعده داده شده بود را محقق کند.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای 15 تا 18 مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار شد که در پایان میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم به مدال طلای جهان دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز استخدام شهرداری شیراز نشده ام/ سدی وجود ندارد

هنوز استخدام شهرداری شیراز نشده ام/ سدی وجود ندارد