مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-27اجتماعي

وضعیت رعایت دستور العمل های بهداشتی در مدارس قم روزانه رصد می شود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس قم روزانه رصد می شود، گفت: بازدیدها با رویکرد حفظ سلامت دانش آموزان در حال انجام است.

- ، سیامک محبی ظهر شنبه در بازدید از برخی مدارس استان قم در راستای اجرای دستور العمل های بهداشتی با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک در مدارس الزامی است، گفت: مدیران مدارس ملزم به رعایت و اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی هستند و نظارت های کارشناسان بهداشتی نیز به صورت مستمر ادامه دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی جهت برگزاری حضوری کلاس ها باید به دقت انجام و بر آنها نظارت شود، افزود: رعایت بهداشت عمومی، حفظ فاصله اجتماعی بین دانش آموزان، تهویه هوای کلاس ها، وجود مواد ضدعفونی کننده، واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان، بهداشت محیط مدارس و استفاده از ماسک از جمله موارد مهمی است که نباید نسبت به آن در مدارس بی توجهی کرد.

وی با تاکید بر اینکه واکسینه شدن دانش آموزان و معلمان گامی اساسی برای آموزش حضوری در مدارس است ادامه داد: طرح واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله همچنان در استان قم ادامه دارد و امیدواریم تمامی کسانی که تاکنون به هر دلیل واکسینه نشده اند با حضور در یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت رعایت دستور العمل های بهداشتی در مدارس قم روزانه رصد می شود

وضعیت رعایت دستور العمل های بهداشتی در مدارس قم روزانه رصد می شود