مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-27سياسي

ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم ایثارگران آغاز شد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ثبت نام سی وسومین مسابقات سراسری قرآن کریم ایثارگران در استان قزوین آغاز شد.

- به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین غلامرضا حقایق پور اظهار کرد: سی وسومین ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم ایثارگران در استان قزوین آغاز شد.

وی افزود: این مسابقات در رشته های حفظ جزء های 5، 10، 20، 30 و قرائت تحقیق قرآن کریم برگزار می شود و علاقه مندان می توانند تا پانزدهم آذر ماه با مراجعه به بنیاد شهرستان ها در این رشته ها ثبت نام کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در مسابقات یاد شده، 4 گروه از فرزندان ایثارگر 18 سال به بالا (در دو گروه ذکور و اناث)، فرزندان ایثارگر 13 تا 18 سال (دوره متوسطه اول و دوم در دو گروه ذکور و اناث)، همسران (شاهد، جانبازان و آزادگان) مونث و ایثارگران (جانبازان و آزادگان) مذکر می توانند شرکت کنند که در هر یک از گروه های یاد شده، 3 نفر برگزیده خواهند شد.

حقایق پور گفت: افزایش انس و الفت جامعه ایثارگران با قرآن کریم، شناسایی استعدادهای قرآنی، ایجاد زمینه برای یادگیری تلاوت، فهم، تفکر و تدبر در قرآن کریم، ترویج، توسعه و نشر معارف قرآن کریم و تعالیم ائمه معصومین (ع) و ارتقای سطح کمی و کیفی دانش قرآنی جامعه ایثارگران از مهمترین اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم ایثارگران آغاز شد

ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم ایثارگران آغاز شد