مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-27اقتصادي

ممنوعیت صدور مجوز صید میگو در صیدگاه های خوزستان


صدور مجوز صید میگو جهت شناورهای صیادی در کلیه صیدگاه های استان خوزستان ممنوع شد.

- فتح الله ابوعلی مدیرکل شیلات خوزستان در این باره اظهار کرد: طبق بررسی های کارشناسی و ارزیابی ذخایر صورت گرفته توسط پژوهشکده آبزی پروی آب های جنوب کشور، درخواست اتحادیه تعاونی های خدماتی صید استان و مصوبه کمیته مدیریت صید شیلات خوزستان، صدور مجوز صید میگو به منظور حفاظت از ذخایر گونه مذکور در کلیه صیدگاه های خوزستان از امروز، ششم آذر ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: در همین راستا هرگونه صید، حمل و جابه جایی میگو و ادوات صید از تاریخ 13 آذر در کلیه صیدگاه های استان و بنادر ماهیگیری ممنوع بوده و یگان حفاظت از منابع آبزی استان خوزستان مکلف به برخورد با متخلفان خواهد بود.

ابوعلی با بیان اینکه صید میگو در 2 فصل تابستانه و پاییزه صورت می گیرد، تصریح کرد: صید تابستانه میگو (در صیدگاه بحرکان) فصل اول صید به شمار می رود که هر ساله از اوایل یا اواسط مردادماه آغاز می شود و به مدت 45 الی 50 روز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام جهاد کشاورزی خوزستان، وی با اشاره به فصل دوم صید میگو در استان یادآور شد: صید پاییزه (در صیدگاه لیفه و بوسیف) نیز معمولا از اوایل آبان ماه شروع می شود و 45 تا 50 روز ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت صدور مجوز صید میگو در صیدگاه های خوزستان

ممنوعیت صدور مجوز صید میگو در صیدگاه های خوزستان