مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-27بين الملل

سفیران روسیه و چین نشست دموکراسی در آمریکا را عامل اختلاف خواندند


سفیران روسیه و چین در آمریکا، در یک مقاله مشترک که توسط نشنال اینترست منتشر شد، گفتند که مسکو و پکن خواستار همزیستی کشورهایی با نظام های اجتماعی و ایدئولوژیک متفاوت و همکاری دوجانبه مثمرثمر بین آن ها به جای ایجاد اختلاف و تقابل هستند.

- سفیران روسیه و چین در آمریکا، در یک مقاله مشترک که توسط "نشنال اینترست" منتشر شد، گفتند که مسکو و پکن خواستار همزیستی کشورهایی با نظام های اجتماعی و ایدئولوژیک متفاوت و همکاری دوجانبه مثمرثمر بین آن ها به جای ایجاد اختلاف و تقابل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا و کین گنگ، سفیر چین در آمریکا در این مقاله نوشتند: چین و روسیه از کشورها خواستار شدند تا استفاده از دیپلماسی مبتنی بر ارزش را جهت ایجاد تقابل متوقف، احترام متقابل و همکاری دو سر برد را در روابط بین المللی تقویت و برای همزیستی هماهنگ بین کشورها با نظام های اجتماعی و ایدئولوژیک، سطوح توسعه، تاریخ ها و فرهنگ های متفاوت تلاش کنند.

در این مقاله آمده است: از آنجایی که جهان با دسته ای از چالش های جهانی مواجه شده است، کشورها فورا نیاز دارند تا هماهنگی و همکاری خود را برای توسعه ای مشترک تقویت کنند؛ به خصوص اکنون که جامعه بین المللی نیاز دارد تا همکاری بین تمام کشورها را جهت مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیران روسیه و چین نشست دموکراسی در آمریکا را عامل اختلاف خواندند

سفیران روسیه و چین نشست دموکراسی در آمریکا را عامل اختلاف خواندند