مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-27سياسي

استفاده از همه ظرفیت ها برای اقناع سازی واکسیناسیون کرونا


استاندار همدان از دستور کار قرار گرفتن طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا در ادارات استان خبر داد و گفت: از همه ظرفیت ها باید برای اقناع مردم به منظور واکسیناسیون، - ایسنا/همدان استاندار همدان از دستور کار قرار گرفتن طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا در ادارات استان خبر داد و گفت: از همه ظرفیت ها باید برای اقناع مردم به منظور واکسیناسیون، استفاده کرد.

علیرضا قاسمی فرزاد شنبه 6 آذرماه در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان همدان، اظهار کرد: هماهنگی، تبیین و اجرای طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا در ادارات دولتی در دستور کار قرار گیرد.

بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کلاس های دانشگاه ها در استان، نظارت بیشتری انجام شود و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و نصب تهویه در کلیه کلاس های مدارس استان، نظارت و کنترل شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: اتاق بازرگانی، اتحادیه اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، بازارایان را به تزریق واکسن ترغیب وفرهنگیان و اساتید دانشگاه استان، برای تزریق واکسن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: از تمام ظرفیت های استان در راستای اقناع سازی و عدم عادی انگاری مردم نسبت به کرونا استفاده و اقدامات لازم در راستای اقناع سازی و عدم عادی انگاری دانش آموزان مدارس استان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از همه ظرفیت ها برای اقناع سازی واکسیناسیون کرونا

استفاده از همه ظرفیت ها برای اقناع سازی واکسیناسیون کرونا