مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-27اجتماعي

افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب هوای اصفهان/افزایش غلظت آلاینده های جوی در استان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: در اکثر مناطق استان آسمان کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

- ابراهیم هنرمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی امروز و فردا است.

 کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان آسمان کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی، شرایط کاهش کیفیت هوا به دلیل افزایش غلظت آلاینده های جوی به ویژه در ساعات اولیه روز وجود دارد.

هنرمند گفت: روز دوشنبه به سبب گذر یک موج ضعیف شرایط برای بارش های پراکنده و وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در غرب استان مهیا است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 19 و کمینه فردا 5 درجه سانتی گراد و بویین میاندشت با منفی 2 و خور و بیابانک با 23 درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به میزان بارش در 24 ساعت گذشته در استان اصفهان گفت: خوانسار با 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب هوای اصفهان/افزایش غلظت آلاینده های جوی در استان

افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب هوای اصفهان/افزایش غلظت آلاینده های جوی در استان