مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-27اجتماعي

بارش برف در محور هراز


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از بارش برف در محور هراز خبر داد و گفت: عوامل راهداری به طور کامل در محورهای مواصلاتی استان در آماده باش قرار دارند.

- خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه های بارشی و لغزنده بودن محورها عوامل راهداری به طور کامل در آماده باش هستند.

مصدقی با بیان اینکه بارش پیش بینی نشده برف در جاده هراز از ساعت 3 بامداد امروز آغاز شد گفت: طی فعالیت این سامانه در محور هراز محدوده آبعلی _امام زاده هاشم شاهد بارش برف بودیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر بارش نداریم اما محور هراز لغزنده است و گشت راهداری در حال آماده باش کامل بوده و عملیات مختصر برف روبی در محور هراز صورت گرفته است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران عنوان داشت: از همه رانندگان می خواهیم احتیاط لازم را داشته باشند و هم اکنون شاهد تردد روان در سطح جاده های استان هستیم و گره ترافیکی خاصی نداریم و از رانندگان می خواهیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند و برای عبور از نقاط کوهستانی تجهیزات زمستانی و لوازم گرمایشی داشته باشند تا سفری ایمن را تجربه کنند و در صورت بروز مشکل با سامانه 141 مرکز اطلاعات جاده ای که همکاران به طور شبانه روز در آن مستقر هستند تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در محور هراز

بارش برف در محور هراز