مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-27سياسي

ائمه جمعه باید زمان شناس باشند


آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: امروز در دنیایی واقع شده ایم که باید ائمه جمعه زمان شناس باشند و مسائل و حقایق عصر ما یعنی مسائل  آخرالزمان را خوب تحلیل کنند و به گوش مردم برسانند.

- این مرجع تقلید در دیدار رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، با بیان اهمیت نماز جمعه در اسلام، بیان کرد: تقویت جایگاه نماز جمعه امروز بسیار ضروری است و از آنجا که این جایگاه واسطه بین مردم و نظام است باید حقایق طبق موازین شرعی در آن تبین شود و تخریب و یا تضعیف آن مصلحت نیست.

وی ضمن تجلیل از خدمات صورت گرفته در دوران مسئولیت حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطاب به ایشان گفت: الحمدلله جنابعالی فردی موفق و دارای شایستگی های زیادی می باشید و ما از برنامه هایی که گزارش داده اید و از نهاد نماز جمعه حمایت می کنیم.

این مرجع تقلید نماز جمعه را واسطه بین مردم و نظام دانست و تاکید کرد: باید در نماز جمعه مسائل برای مردم تبین و تحلیل شود، از این رو باید مطالبی دقیق و همراه با مطالعه عمیق و جامعیت فراوان و در نظر گرفتن همه ابعاد، مطالب دارای محتویات به روز و کامل و جامع دراختیار ائمه جمعه قرار بگیرد.

وی تفسیر قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را از منابع عالی برای بهره مندی در خطبه های نماز جمعه نام برد و بیان داشت: باید مراقب دشمنان اسلام و انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه باید زمان شناس باشند

ائمه جمعه باید زمان شناس باشند