مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-27سياسي

اجرای طرح هادی سبب ایجاد تحول و توسعه روستاها می شود


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه اجرای طرح هادی روستایی و مقاوم سازی یک ضرورت است، گفت: این طرح سبب ایجاد تحول و توسعه روستاها می شود.

- ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اینکه حساب 100 از یادگارهای به یادمانی امام راحل است، اظهار کرد: حساب 100 امام (ره) بر آمده از دل انقلاب اسلامی است.

وی اجرای طرح هادی روستایی و مقاوم سازی را یک ضرورت عنوان کرد و افزود: اجرای طرح هادی تحول در مناطق روستایی را در بر دارد و این امر موجب ارائه خدمات بهتر در روستاها می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در اجرای طرح های هادی روستایی فرهنگ سازی اثرگذار است، تصریح کرد: نیاز است فرهنگ سازی برای اجرای این طرح ها در روستاها توسط بنیاد مسکن انجام شود.

آیت الله فلاحتی رفتار اخلاق مدارانه در اجرای طرح ها و برنامه های مسکن را اثرگذار برشمرد و بیان کرد: توجه به اولویت ها در مقاوم سازی مسکن باید مد نظر باشد ضمن اینکه تا پروژه ای را به اتمام نرسانید طرح جدید را آغاز نکنید.

وی با تاکید بر اینکه تمام مدیران باید پاسخگو و در میان مردم باشند، خاطرنشان کرد: جامعه بر اساس منطق و عقلانیت با بهره گیری از مدیران خوش فهم، متدین و دست پاک درست می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هادی سبب ایجاد تحول و توسعه روستاها می شود

اجرای طرح هادی سبب ایجاد تحول و توسعه روستاها می شود