مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:202021-11-27سياسي

ضرغامی وزیری اهل گفتمان و چالش؛ فضا برای گفتمان آماده است


خزانه دار جامعه هتلداران کشور و رییس جامعه هتلداران یزد با بیان این که مشکلات صنعت گردشگری را باید گفت وگوی دولت و بخش خصوصی حل و فصل کند، اظهار کرد: - ضرغامی وزیری اهل گفتمان و چالش؛ فضا برای گفتمان آماده است ایسنا/یزد خزانه دار جامعه هتلداران کشور و رییس جامعه هتلداران یزد با بیان این که مشکلات صنعت گردشگری را باید گفت وگوی دولت و بخش خصوصی حل و فصل کند، اظهار کرد: امروز بهترین راه حل برای رفع مشکلات صنعت گردشگری، گفتمان دولت و بخش خصوصی است که اتفاقا وزیر امروز در این حوزه، اهل گفتمان و چالش است.

سید امیر ناصر طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این مطلب، تصریح کرد: باید از این رویکرد استقبال کرد و مسائل و مشکلات امروز حوزه ی میراث فرهنگی و صنایع دستی را به وی منتقل کنیم.

وی با بیان این که لازمه تحقق این مهم، برگزاری جلسات ماهیانه با اهالی صنعت است، گفت: امروز فضا برای گفتمان آماده است و باید از این ظرفیت به نحو درست استفاده کنیم و بتوانیم ضمن ارایه مسائل و مشکلات، دیدگاه ها و نظرات خود را به متولیان انتقال دهیم.

طباطبایی با تاکید بر اینکه انتقادهای یکطرفه و بدون ارائه راهکار منجر به سازندگی و حل مسائل نخواهد شد، تاکید کرد: باید برای رفع مشکلات ضمن انتقاد درست و منطقی راهکار و پیشنهادات خود را نیز ارائه بدهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی وزیری اهل گفتمان و چالش؛ فضا برای گفتمان آماده است

ضرغامی وزیری اهل گفتمان و چالش؛ فضا برای گفتمان آماده است