مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-27سياسي

آخرین خبرها از نامه های مردم کهگیلویه و بویراحمد به رییس جمهور


مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامه های مردم استان به دکتر رییسی در مرحله ارجاع به دستگاه های مربوطه است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامه های مردم استان به دکتر رییسی در مرحله ارجاع به دستگاه های مربوطه است.

محمود مومن نسب در خصوص آخرین خبرها از نامه ها و مطالبات مردم در سفر دکتر رییسی به کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران افزود: در سفر 9 مهر رییس جمهور دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر 100 هزار نامه و درخواست تقدیم شد که آمار نامه های تحویلی به رییس جمهور در این استان با تمامی سفرهای آیت الله دکتر رییسی به سایر استان ها برابری می کند.

وی اظهارکرد: حجم کار به دلیل دستی و فیزیکی بودن نامه های مردم سنگین بود چرا که مجبور شدیم تک تک نامه های مردم را در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری بررسی، مطالعه، پردازش، موضوع بندی، ثبت و ارجاع دهیم و همین مساله باعث زمان بر شدن موضوع شد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: درحال حاضر در مرحله ارجاع نامه های مردمی سفر رییس جمهور در مرکز ارتباطات هستیم و بیش از 80 درصد نامه ها و درخواست ها به تفکیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از نامه های مردم کهگیلویه و بویراحمد به رییس جمهور

آخرین خبرها از نامه های مردم کهگیلویه و بویراحمد به رییس جمهور