مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-27سياسي

اگر کشاورزان دشت ورامین آسیب ببینند در واقع پایتخت آسیب می بیند


نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک گفت: برای جبران این همه خسارت باید نهاده های دامی کشاورزی به کشاورزان داد و باید این موضوع را جدی گرفت که اگر ورامین آسیب ببیند در واقع پایتخت آسیب دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی در ورامین، اظهار کرد: توسعه کانال های کشاورزی برای تامین آب روستاهای دور افتاده و بحث انتقال پسماند تهران که اگر آن به موقع بیاید می توان بخشی از این نگرانی را برطرف کرد.

وی گفت: تالاب بندعلی خان به دلیل کم آبی و مشکلاتی که داشته خشک شده و برای جبران این همه خسارت باید نهاده های دامی کشاورزی به کشاورزان بدهند و باید این موضوع را جدی گرفت که اگر ورامین آسیب ببیند در واقع  پایتخت آسیب دیده است.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا ادامه داد: ورامین چون قطب کشاورزی و دامپروری استان است که تامین کننده 40 درصد پروتیین گوشت و شیر استان تهران  ورامین است.

نوش آبادی در ادامه بیان کرد: مشکل این است که نهاده های کشاورزی در حال حاضر در وضعیت بسیار نا مناسب قرار دارد که حداقل 4 یا 5 هزار تن نهاده های کشاورزی برای عبور از این بحران نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر کشاورزان دشت ورامین آسیب ببینند در واقع پایتخت آسیب می بیند

اگر کشاورزان دشت ورامین آسیب ببینند در واقع پایتخت آسیب می بیند