مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-27پزشكي

استفاده از روش های اقناعی برای تشویق مردم به دریافت واکسن کرونا


استاندار گیلان با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون در استان مطلوب است اما هنوز عده ای واکسن دریافت نکرده اند، گفت: باید از روش های اقناعی برای تشویق مردم استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا دریافت کرده اند، اظهار کرد: بر اساس آمارها 14 شهرستان گیلان نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

وی به نقش واکسیناسیون در کاهش آمار ابتلاء، بستری و مرگ و میرهای ناشی از کرونا اشاره کرد و افزود: باید این روند ادامه یابد و دانشگاه علوم پزشکی در راستای تزریق دُز دوم و حتی سوم جدی تر ورود کند.

استاندار گیلان در ادامه با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی، گفت: باید از روش های اقناعی برای ترغیب شهروندان به واکسیناسیون استفاده شود و در این میان رسانه ها نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه در این مسیر نخبگان علمی، ائمه جمعه و کسانی که صاحب تریبون هستند بسیار مؤثر و تأثیرگذار است، تصریح کرد: باید با همکاری و همراهی همه اعم از مردم و مسئولان در راستای کنترل کام این ویروس گام برداریم.

عباسی همچنین با تأکید بر لزوم نظارت دقیق بر اجرای دستور العمل های بهداشتی در حمل و نقل عمومی اعم از درون و برون شهری، افزود: در مرزها دریایی و زمینی استان گیلان نیز باید پایش و رصدها دقیق انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از روش های اقناعی برای تشویق مردم به دریافت واکسن کرونا

استفاده از روش های اقناعی برای تشویق مردم به دریافت واکسن کرونا