مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-27دانش

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه امیرکبیر و سازمان صنایع هوایی امضا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان صنایع هوایی با هدف توسعه همکاری های تحقیقاتی، - تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان صنایع هوایی با هدف توسعه همکاری های تحقیقاتی، آموزشی و پژوهشی امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان صنایع هوایی با هدف توسعه همکاری های تحقیقاتی، آموزشی و پژوهشی امضا شد.

این تفاهم نامه با محوریت انجام پروژه های تحقیقاتی در حوزه های مختلف مهندسی هوافضا امضا شده است.

همکاری در شناسایی و رفع موانع گلوگاهی توسعه صنایع هوایی، انجام مطالعات آینده پژوهی، راهبردی و ره نگاشت های موردنیاز در صنایع هوایی، برنامه ریزی برای ایفای نقش فعال در اجرای سند برنامه راهبردی صنعت حمل و نقل هوایی، حمایت از ایده های نوآورانه و شرکت های دانش بنیان فعال در قالب رویداد های همرسانی و شتابدهی از محور های همکاری این تفاهم نامه بشمار می رود.

در این تفاهم نامه حمایت از پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در موضوعات مرتبط با موضوع تفاهم نامه مورد توجه قرار گرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه امیرکبیر و سازمان صنایع هوایی امضا شد

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه امیرکبیر و سازمان صنایع هوایی امضا شد