مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:002021-11-27پزشكي

تحریم ها، پانسمان بیماران پروانه ای را با مشکل مواجه کرده است


به گفته ی کارشناس مسئول واحد بیماریهای خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تحریم ها بر پانسمان مخصوص بیماران پروانه ای اثر گذاشته و آنها را با مشکل مواجه کرده است.

- ایسنا/کرمان به گفته ی کارشناس مسئول واحد بیماریهای خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تحریم ها بر پانسمان مخصوص بیماران پروانه ای اثر گذاشته و آنها را با مشکل مواجه کرده است.

پروانه فلاح در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مشکلات بیماران پروانه ای اظهار کرد: زخمهای مربوط به تاولها دردناک هستند و نیاز به پانسمان مخصوص دارند؛ اکثر خانواده ها بی بضاعتند و هزینه معیشتی علاوه بر درمان برای آنها مشکل ساز شده است.

فلاح ادامه داد: محل اسکان برای بیماران مراجعه کننده از شهرستان به کرمان وجود ندارد و همچنین هزینه ایاب و ذهاب جهت دریافت خدمات تخصصی ندارند.

کارشناس مسئول واحد بیماریهای خاص، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان یاد آورشد: این بیماران پانسمان meplex نیاز دارند که از یک شرکت سوئدی وارد می شود و توسط خانه ای بی بین بیماران توزیع می شود؛ با تحریم ها ورود این پانسمان خیلی کم شده و بیماران مشکل دارند و نمی توانند از پانسمان معمولی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها، پانسمان بیماران پروانه ای را با مشکل مواجه کرده است

تحریم ها، پانسمان بیماران پروانه ای را با مشکل مواجه کرده است