مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-27پزشكي

برگزاری دهمین سمینار بین المللی سلامت زنان در شیراز


رییس مرکز تحقیقات و سیاستگذاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دهمین سمینار بین المللی سلامت زنان، به شکل مجازی چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کامران لنکرانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  این  سمینار علاوه بر محور های سال گذشته، به سلامت روان، باروری، حفظ سلامت اجتماعی، اقتصادی، مخاطرات محیطی همچنین به نقش  آثار در دوران  کرونا لنکرانی به افزایش 30 درصدی خشونت علیه زنان پس از شیوع بیماری کرونا در استان فارس اشاره کرد و افزود: پس از بررسی های به عمل آمده، مشخص شد خشونت علیه زنان در دوران بیماری کرونا در استان فارس افزایش یافته است.

دبیر علمی سمینار در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: تغذیه و رژیم های غذایی در پیشگیری از بیماری کرونا، مصرف مکمل، دستاورد های معاونت درمان، مراقبت های پس از زایمان در برابر کووید 19 از جمله محور های سمینار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بررسی  روانشناسی، ارتقای سلامت روان،  خشونت علیه بانوان، خودکشی، چالش های سلامت، افسردگی شغلی و نیز  راهکار افزایش تاب آوری و کاهش مرگ و میر  در برابر بیماری کرونا از دیگر برنامه های ارائه شده در این سمینار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دهمین سمینار بین المللی سلامت زنان در شیراز

برگزاری دهمین سمینار بین المللی سلامت زنان در شیراز