مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-27پزشكي

بخش درمان اندیکا هم درد می کند/بیماری زیر سایه نبود پزشک در یک شهرستان!


تعطیلی تنها مرکز درمانی بخش چلو و عدم راه اندازی بیمارستان شهرستان اندیکا باعث وارد شدن مشکلات به بیماران این منطقه و مراجعه اجباری به شهرهای مجاور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، وقوع زلزله مهر ماه امسال در شهرستان اندیکا با وجود ایجاد خسارات زیاد برای اهالی و به ویژه روستاییان این شهرستان، به یک نقطه توجه نسبی مسوولان نسبت به سال ها عدم کار و تلاش برای این منطقه تبدیل شد و بسیاری از کاستی ها و الزامات زیرساختی برای یک شهرستان خود را نمایان کرد.

بدون شک نامگذاری یک منطقه به عنوان یک شهرستان با معرفی کردن جغرافیای مشخص در ابتدای تحقق نام شهرستان نیازمند زیرسازی و بسترسازی مناسب و در خور نام یک شهرستان بوده و از این رو توجه به حوزه های مختلف خدماتی از جمله راه، درمان، بهداشت، خدمات شهری و.

از نیازهای اولیه و اولویت دار آن بوده و صرفا نصب یک تابلو به نام شهرستان و رها کردن آن غرق در مشکلات مختلف و نیازمند به رفع، دردی را از مردم آن منطقه درمان نمی کند.

باوجود آسیب دیدن بسیاری از زیرساخت های خدماتی در زلزله های اخیر از شهرستان اندیکا و توجه های برخی از مسوولان به این منطقه، ضرورت توجه بیشتر و استفاده از فضای پیش آمده جهت به نمایش گذاشتن کاستی ها و استعداد از مسوولان از جمله ملزومات کار به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش درمان اندیکا هم درد می کند/بیماری زیر سایه نبود پزشک در یک شهرستان!

بخش درمان اندیکا هم درد می کند/بیماری زیر سایه نبود پزشک در یک شهرستان!