مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-27اقتصادي

تخلیه و بارگیری 42 میلیون تن کالا در بنا طی سه ماه گذشته


عملیات تخلیه و بارگیری 42 میلیون تنی کالا در بنادر کشور از جمله اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه صادرات، ترانزیت و تخلیه و بارگیری در سه ماهه نخست فعالیت دولت سیزدهم بوده است.

- ، معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم و در 3 ماه نخست فعالیت این دولت، 42 میلیون تن عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر بازرگانی انجام شده است که از این میزان 28 میلیون تن کالای غیرنفتی و 14 میلیون تن نیز کالای نفتی بوده است.

همچنین بر اساس این گزارش، انجام 507 هزار TEU عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بنادر بازرگانی کشور، عملکرد دیگر سازمان بنادر و دریانوردی در طول سه ماه نخست فعالیت این دولت به شمار می آید.

در این گزارش، تخلیه و بارگیری 11 میلیون تن صادرات کالای غیرنفتی، 62.

1 میلیون تن ترانزیت کالای غیرنفتی و 990 هزار تن ترانشیپ کالای غیرنفتی در بنادر بازرگانی کشور از دیگر اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یکی از سازمان های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این مدت بوده است.

علاوه بر این، پذیرش تعداد 2 هزار و 641 فروند شناور ورودی بالای هزار تن به بنادر بازرگانی نیز در دسته این اقدامات در بازه زمانی اعلام شده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری 42 میلیون تن کالا در بنا طی سه ماه گذشته

تخلیه و بارگیری 42 میلیون تن کالا در بنا طی سه ماه گذشته