مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-27اقتصادي

قیمت نان در همدان اصلاح شد/ نظارت بر روند اصلاح قیمت و کیفیت نان در حال اجراست


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه قیمت جدید نان از امروز اعمال شد گفت: مردم همدان در جریان هستند که از آخرین مرحله اصلاح قیمت تا کنون اکثر موارد تاثیرگذار در تهیه نان اعم از دستمزد کارگران، - ظاهر پورمجاهد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بر اساس درخواست های متعدد و به حق متصدی نان و نانوایان استان تلاش کردیم اصلاح قیمت را از کمیته آرد و نان کشور پیگیری کنیم اظهار کرد: آخرین مرحله اصلاح قیمت نان در همدان اسفندماه سال 98 انجام شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت جدید از امروز اعمال می شود افزود: مردم همیشه همراه همدان در جریان هستند که از آخرین مرحله اصلاح قیمت تا کنون اکثر موارد تاثیرگذار در تهیه نان اعم از دستمزد کارگران، هزینه حامل های انرژی و خمیر مایه افزایش قیمت داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تأکید بر اینکه تا کنون قیمت گندم و آرد هیچ افزایشی پیدا نکرده است گفت: قیمت گندم و آرد در قیمت تمام شده نان 25 تا 28 درصد تاثیرگذار است.

وی با اشاره به افزایش 40 تا 60 درصدی قیمت نان خاطرنشان کرد: در کمیته تنظیم بازار استان و شورای آرد و نان استان که مرجع تصمیم گیری در این زمینه هستند در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نان در همدان اصلاح شد/ نظارت بر روند اصلاح قیمت و کیفیت نان در حال اجراست

قیمت نان در همدان اصلاح شد/ نظارت بر روند اصلاح قیمت و کیفیت نان در حال اجراست