مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-27اقتصادي

کدام کراس اوور بهتر است، کیا سورنتو یا هیوندای سانتافه؟


کیا سورنتو و هیوندای سانتافه از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به بررسی آن ها پرداخته ایم.

- جی پلاس ، بسیاری از خودروهای شاسی بلند لوکس هستند که در بازار خواهان زیادی دارند، از جمله این خودروها می توان به کیا سورنتو و هیوندای سانتافه اشاره کرد که طرفداران خاص خود را دارد.

در حقیقت، کیا سورنتو و هیوندای سانتافه این روز ها خودروهای بسیار شیکی هستند و می توان آنها را جزو بهترین شاسی بلندها در نظر گرفت.

برند های هیوندای و کیا به عنوان نام هایی برای آن دسته از رانندگانی که فقط نگران پرداخت کمترین هزینه ممکن برای وسیله نقلیه خود بودند، شروع به کار کردند، اما در طول دو دهه گذشته، به شرکت هایی تبدیل شده اند که از سایر برندها پرمتقاضی هستند.

اگر می خواهید یک وسیله نقلیه اسپرت متوسط ​​که لیست بلندبالایی از امکانات رفاهی ممتاز را در داخل و خارج، بدون پرداخت قیمت لوکس ارائه دهد، کیا سورنتو و هیوندای سانتافه هر دو مناسب هستند.

اگرچه آن ها بر اساس یک پلت فرم شاسی مشترک هستند و اجزای پیشرانه خود را به اشتراک می گذارند، طرح داخلی این دو شاسی بلند سایز متوسط ​​بسیار متفاوت است.

کیا سورنتو و هیوندای سانتافه هر دو مجهز به فناوری داخلی ممتاز هستند و در حالی که هر شاسی بلند سایز متوسط ​​ظاهری منحصربه فرد در داخل کابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کراس اوور بهتر است، کیا سورنتو یا هیوندای سانتافه؟

کدام کراس اوور بهتر است، کیا سورنتو یا هیوندای سانتافه؟