مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-27سياسي

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در قم


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد قم از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های مساجد خبر داد.

- خبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سعید روحانی با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: مدهامّتان به معنای دو باغ خرم و سبز است و نام بزرگترین رویداد قرآنی بچه های مسجد است که توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: این دوره از مسابقات با استفاده از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی طرح ریزی شده و از جمله ویژگی های این دوره از مسابقات می توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر 7 سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه، ترویج معارف قرآنی، توجه به مساجد به عنوان پایگاه های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم از رویکردهای مهم این طرح قرآنی است، اضافه کرد: شناسایی استعدادهای مردمی و تلاش برای تقویت این استعدادها از دیگر اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در قم

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در قم