مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-27اقتصادي

ضرورت تکمیل هرچه سریع تر مسیر چهاربانده سمیرم- یاسوج


مجری کل طرح های زیربنایی استان اصفهان گفت: محور سمیرم یاسوج یکی از نقاط حادثه خیز و خطرناک استان است و ضرورت دارد هرچه سریع تر مشکلات آن برطرف شود.

- علیرضا صلواتی در دیدار با نماینده مردم سمیرم در مجلس، درباره پروژه چهاربانده محور یاسوج- سمیرم، اظهار کرد: این پروژه حد فاصل سمیرم تا پل گرداب را در بر می گیرد که 54 کیلومتر طول دارد و هم اکنون 32 کیلومتر از آن در حال اجرا بوده و برای تکمیل آن به 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: پروژه مسیر چهاربانده سمیرم- یاسوج شامل احداث 12 کیلومتر جاده چهاربانده برای حذف گردنه و 20 کیلومتر جاده 2 بانده برای رفع مشکلات و موانع مسیر است که با تکمیل آن، فاصله محور اتصال پادنا به مرکز شهرستان سمیرم بیش از 30 کیلومتر کاهش پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجری کل طرح های زیربنایی استان با تاکید بر لزوم اجرای هرچه سریع تر این پروژه درباره اهمیت آن، افزود: این مسیر گردنه های تندی دارد که بسیار خطرناک و حادثه آفرین است و برای تامین امنیت و سلامت جان مردم، اجرای هرچه زودتر این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی همچنین ادامه داد: این مسیر که محل تردد کریدور شمال- جنوب کشور است در فصل زمستان برف گیر است، بنابراین با اجرای این پروژه، این مسیر باید بهسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکمیل هرچه سریع تر مسیر چهاربانده سمیرم- یاسوج

ضرورت تکمیل هرچه سریع تر مسیر چهاربانده سمیرم- یاسوج