مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:302021-11-27سياسي

نیروی دریایی کشورمان شعار «ما مقتدریم» را عینیت بخشید


در بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر شده آمده است: نیروی دریایی کشورمان شعار «ما مقتدریم» را عینیت بخشید.

- در بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر شده آمده است: نیروی دریایی کشورمان شعار ما مقتدریم را عینیت بخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ قدرت بازدارندگی و دفاع دریایی کشور را لنگرگاه ثبات و امنیت پایدارمنطقه راهبردی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان دانست.

متن بیانیه به شرح زیر است؛ پس از گذشت سالها از دوران دفاع مقدس، اقتدار و سیادت دریایی جمهوری اسلامی ایران که هم اینک در آبهای فرامرزی و بین المللی جلوهگری و صیانت از منافع راهبردی نظام و ملت ایران در جغرافیای دوردست را یادآوری می کند مرهون ایثار و شجاعت شهدا و روحیه سلحشوری، جهادی و عزم و اراده انقلابی آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان ولایت مدار نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز دریادلان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی کشورمان شعار «ما مقتدریم» را عینیت بخشید

نیروی دریایی کشورمان شعار «ما مقتدریم» را عینیت بخشید