مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-27پزشكي

این مشاغل باید بیشتر مواظب اوتیسمی ها باشند


کارشناس ارشد مدیریت توان بخشی گفت:مربیان مهدکودک آرایشگرها و فروشنده ها باید اطلاعات بیشتری از کودکان طیف اوتیسم داشته باشند و بدانند چه رفتارهایی را در هنگام مواجهه، - سینا توکلی،کاردرمان گر و کارشناس ارشد مدیریت توان بخشی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس گفت: دو گروه از مشاغل با افراد دارای اختلال اوتیسم سر و کار دارند.

وی ادامه داد:دسته اول شامل مربی های مهدکودک، مراکز بهداشت، درمانگاه ها و پزشکان اطفال هستند که در رابطه با چگونگی رفتار با فرد متخصص هستند.

دسته دوم شامل اسباب بازی فروشی ها، افرادی که در مراکز بازی (پارک ها، مراکز خرید و خانه های بازی) متصدی هستند و نقش مربی را ایفا می کنند.

این کار درمان گر گفت: افرادی که به عنوان پرسنل حمل و نقل عمومی در کشور فعالیت می کنند؛ مانند راننده های تاکسی، راننده های تاکسی های اینترنتی، خدمه پرواز و افرادی که در مترو مشغول به کار هستند.

وی افزود: این افراد کسانی هستند که معمولا با اوتیسم نیز برخورد خواهند داشت.

توکلی بیان داشت: از طرف دیگر مشاغلی مانند آرایشگرها، فروشگاه های موادغذایی، فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های لوازم کودک و پوشاک از دسته مشاغلی هستند که خانواده با کودک طیف اوتیسم به این مکان ها مراجعه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مشاغل باید بیشتر مواظب اوتیسمی ها باشند

این مشاغل باید بیشتر مواظب اوتیسمی ها باشند