مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-27سياسي

قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی سیاسی است


معاون امور بین الملل قوه قضاییه قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران را نمونه بازری از اقدام سیاسی در ساحت حقوق بشر خواند.

- معاون امور بین الملل قوه قضاییه قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران را "نمونه بازری از اقدام سیاسی در ساحت حقوق بشر" خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، در دیدار ولف دیتریش هایم ، سفیر اتریش در تهران، آمادگی ایران برای تبادل همکاری های قضایی با کشور اتریش را اعلام کرد و گفت: دیپلماسی قضایی راهی برای درک متقابل و کمک به حل معضلاتی است که از طرق سیاسی امکانپذیر نیست.

وی با تاکید بر استقبال ایران از گفتگوهای حقوق بشری با سایر کشورها، از نگاه سیاسی به موضوع حقوق بشر انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی کشورها از حقوق بشر به عنوان ابزاری علیه سایرین استفاده می کنند تا به اهداف سیاست خارجی خود دست یابند.

معاون امور بین الملل دستگاه قضا، قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران را نمونه بازری از اقدام سیاسی در ساحت حقوق بشر خواند و تصریح کرد: در حالی که برخی کشورها حتی سابقه برگزاری یک انتخابات هم ندارند، و یا کشورهای مدعی حقوق بشر که خود با نقض گسترده حقوق بشر مواجه هستند، از هر گونه انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی سیاسی است

قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی سیاسی است