مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-27پزشكي

ضرورت تداوم طرح شهید سلیمانی / لزوم ارائه خدمات غیر کرونا


رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت طرح شهید سلیمانی را در پیشگیری و کنترل کرونا بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: این طرح دستاوردهای خوبی در مهار بار بیماری داشته و باید ادامه پیدا کند.

- ، مصطفی رضایی اظهار داشت: با توجه به وضعیت فعلی از پوشش واکسیناسیون و کاهش مراجعات مراکز تجمیعی واکسیناسیون باید لکه گیری واکسیناسیون به صورت محله به محله و خانه به خانه برای اقشار آسیب پذیر ادامه یابد تا به پوشش حداکثری از افراد واکسینه شده دست یابیم.

وی افزود: رهگیری افراد در معرض تماس با مبتلایان در شرایط کنونی بسیار مهم است و بیماریابی نقش مؤثری را در پیشگیری از شکل گیری موج ششم دارد.

وی افزود: همچنین سایر راهبردهای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نظیر مراقبت در منزل مبتلایان، نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و آموزش جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رضایی با اشاره به ضرورت ادامه قرنطینه معکوس خاص گروه های آسیب پذیر همچون بیماران قلبی، ریوی، فشار خون بالا و دیابت گفت: باید شرایطی فراهم شود که با رفع نیازهای این بیماران، این افراد کمتر بیرون از منزل بیایند تا مبتلا نشوند.

رضایی افزود: پس از اینکه بخش قابل توجهی از مردم واکسن دریافت کردند باید استمرار واکسیناسیون کووید را در قالب واحدهای ارائه خدمات شبکه پیگیری کنیم تا هم دسترسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تداوم طرح شهید سلیمانی / لزوم ارائه خدمات غیر کرونا

ضرورت تداوم طرح شهید سلیمانی / لزوم ارائه خدمات غیر کرونا