مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-27سياسي

زاکانی و رییسی 166 روز پس از آخرین مناظرات ریاست جمهوری


در ماه های گذشته زاکانی و رییسی دیدارهای رسمی و غیر رسمی متعددی داشته اند ولی جلسه کاری ویژه اخیر 166 روز پس از آخرین مناظره انتخابات 1400 در حالی برگزار شد که اینبار یکی در قامت شهردار تهران و دیگری در قامت رییس جمهور کشور با یکدیگر دیدار کردند.

- خبرگزاری فارس، یادداشت میهمان- مهدی جهان تیغی: در ماه های گذشته زاکانی و رییسی دیدارهای رسمی و غیر رسمی متعددی داشته اند ولی جلسه کاری ویژه اخیر 166 روز پس از آخرین مناظره  انتخابات 1400 در حالی برگزار شد که اینبار یکی در قامت شهردار تهران و دیگری در قامت رییس جمهور کشور با یکدیگر دیدار کردند.

زاکانی و رییسی در انتخابات ریاست جمهوری در یک جبهه واحد ضد جریان غرب گرا داخلی تعریف می شدند و نقش مکمل این دو در ایام مناظرات یکی از بیادماندنی ترین صحنه های سیاسی چند سال اخیر محسوب می شود.

اما در یک جبهه واحد سیاسی بودن این دو،  پس از آغاز ریاست جمهوری رییسی و شهردار شدن زاکانی نه تنها به پایان نرسیده بلکه وارد مرحله جدیدی شده است.

جبهه رییسی، زاکانی به این دو محدود نمی شود و مجلس یازدهم و به خصوص رییس آن (دکتر قالیباف) و حتی به نوعی دیگر حجت الاسلام اژه ای به عنوان رییس قوه قضاییه در این جبهه بندی جدید سیاسی کشور در یک راستا دیده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی و رییسی 166 روز پس از آخرین مناظرات ریاست جمهوری

زاکانی و رییسی 166 روز پس از آخرین مناظرات ریاست جمهوری