مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:002021-11-27پزشكي

دهمین سمینار بین المللی سلامت زنان در شیراز برگزار می شود


رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دهم و یازدهم آذرماه جاری دهمین سمینار بین المللی سلامت زنان به میزبانی کلانشهر شیراز به صورت وبینار و با حضور اساتید صاحب نظر برگزار می شود.

- ایسنا/فارس رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دهم و یازدهم آذرماه جاری دهمین سمینار بین المللی سلامت زنان به میزبانی کلانشهر شیراز به صورت وبینار و با حضور اساتید صاحب نظر برگزار می شود.

کامران باقری لنکرانی شنبه 6 آذر در جمع خبرنگاران بیان کرد: این سمینار سالیانه با سایر همایش هایی که در خصوص سلامت زنان برگزار می شود تفاوت عمده ای دارد و تلاش کرده ایم که بین بخشی به آن نگاه کنیم.

او مهمترین موضوعات محوری این سمینار را سلامت روان زنان، سلامت باروری، مخاطرات محیطی زنان، آثار کرونا بر سلامت زنان، سلامت سالمندان و چالش زنان باردار شاغل در دوران فعلی با تمرکز بر کادر درمان برشمرد.

رییس دهمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان با بیان اینکه این سمینار با همکاری سازمان آیسسکو وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی و یک دانشگاه از هلند برگزار می شود، گفت: 20 سخنرانی شفاهی و ارائه 185 مقاله به صورت پوستر در دهمین سمینار بین المللی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین سمینار بین المللی سلامت زنان در شیراز برگزار می شود

دهمین سمینار بین المللی سلامت زنان در شیراز برگزار می شود