مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 06:302021-11-27دانش

برگزاری تریبون آزاد بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، تریبون آزاد بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه که با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه و به همت و همکاری دانشگاه های آزاد، - بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه به مناسبت 2 آذر سالروز تاسیس بسیج دانشجویی اقدام به برگزاری تریبون آزاد دانشجویی با هدف پیگیری و مطالبه مشکلات و معضلات شهری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، تریبون آزاد بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه که با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه و به همت و همکاری دانشگاه های آزاد، پیام نور و دانشکده پرستاری و همچنین شهرداری و شورا اسلامی شهر بندرلنگه برگزار گردید دانشجویان و نفرات شرکت کننده به بیان نقطه نظرات خود پیرامون معضلات و دغدغه های شهر و پیگیری آن از جانب مسئولان پرداختند.

تریبون آزاد مانند دیگر بستر های مطالبه گری بستری در جهت بازگو کردن دغدغه ها و مشکلات مردم در سطح جامعه است که در جای جای نقاط کشور با حضور دانشجویان و مردم مطالبه گر برگزار می گردد.

این تریبون در حالی به کار خود پایان داد که با وجود دعوت از مسئولان همچون فرماندار، شهردار و شورای شهر، اما هیچکدام از آن ها حاضر به شرکت در این برنامه و پاشخگویی جهت مطالبات مردمی به ویژه دانشجویان نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تریبون آزاد بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه

برگزاری تریبون آزاد بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه