مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 20:402021-11-26سياسي

زارع پور: به مدار 36 هزار کیلومتری می رسیم


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اخبار 21 شبکه یک سیما با اشاره به هدف رسیدن به مدار 36 هزار کیلومتری، گفت: با اعتماد مسوولان، حمایت دولت و کار شبانه روزی دانشمندان و متخصصان صنعت فضایی کشور به فضل خداوند به مدار 36هزار کیلومتری می رسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در اخبار 21 شبکه یک سیما با اشاره به برگزاری نشست شورای عالی فضایی، گفت: ساعت 6 صبح امروز رییس جمهور به همراه 3 وزیر در یک خودرو و بدون تشریفات از محل نمایشگاه دستاوردهای صنعت فضایی کشور به مدت چهار ساعت بازدید کردند که این نشان از عزم و اراده دولت سیزدهم برای ارتقای صنعت فضایی دارد.

وی با اشاره به دستور رییس جمهور برای تسریع در رسیدن به مدار 36 هزار کیلومتری، افزود: اهمیت مدار 36 هزار کیلومتری زمین آهنگ بودن آن است و ما باید بتوانیم به سرعت تنها نقطه مداری باقی مانده خود در این ارتفاع را تثبیت کنیم.

وزیر ارتباطات در پاسخ به دشواری عملی شدن این برنامه در 4 سال، گفت: دستور رییس جمهو ر برای ما غافلگیرانه بود اما معتقدیم با کار شبانه روزی و مجاهدانه و حمایت دولت می توانیم به فضل خداوند به موفقیت برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: به مدار 36 هزار کیلومتری می رسیم

زارع پور: به مدار 36 هزار کیلومتری می رسیم