مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 19:202021-11-26سياسي

دیدار معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه با وزیر خارجه ترکمنستان


مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه که جهت شرکت در اجلاس مقدماتی سران کشورهای عضو اکو به عشق آباد سفر کرده است روز جمعه با رشید مردوف معاون رییس کابینه وزرا و وزیر امور خارجه ترکمنستان دیدار و گفت و گو کرد.

- مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه که جهت شرکت در اجلاس مقدماتی سران کشورهای عضو اکو به عشق آباد سفر کرده است روز جمعه با رشید مردوف معاون رییس کابینه وزرا و وزیر امور خارجه ترکمنستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این ملاقات، مهمترین زمینه های همکاری دو کشور در زمینه انرژی، گاز و برق، حمل و نقل و ترانزیت، صدور خدمات فنی و مهندسی و بهداشت و درمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

صفری در این دیدار اظهار داشت: سیاست اصولی رییس جمهور اسلامی ایران، اولویت بخشیدن به توسعه روابط با همسایگان و کشورهای پیرامونی است و در این ارتباط وزارت امورخارجه تلاش وافری برای تقویت دیپلماسی اقتصادی با همسایگان در پیش گرفته است.

وزیر امور خارجه ترکمنستان نیز در این دیدار اعلام داشت: فرصت های همکاری اقتصادی بین دو کشور را می بایست تحقق بخشید و تاکید روسای جمهور دو کشور بر توسعه مناسبات است.

وزیر امور خارجه ترکمنستان سفر اخیر خود به تهران و برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور را بسیار سازنده و مثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه با وزیر خارجه ترکمنستان

دیدار معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه با وزیر خارجه ترکمنستان