مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 19:002021-11-26بين الملل

مادامی که لبنان در دایره تهدید اسراییل باشد ما در قلب نبرد حضور داریم


سخنرانی دبیرکل جنبش حزب الله لبنان آغاز شد.

- دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی تلویزیونی جمعه شب خود بر تداوم مقاومت مقابل رژیم صهیونیستی تا زمانی که تهدیدی از سوی این رژیم علیه لبنان وجود دارد، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان آغاز شد.

سید حسن نصرالله در ابتدای این سخنرانی سالروز استقلال لبنان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این کشور همواره استقلال، حاکمیت و آزادی خود را حفظ کند.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: مسئولیت تمام لبنانی ها این است که استقلال خود را حفظ کنند و اگر استقلال آنها ظاهری است در راستای تبدیل آن به استقلال حقیقی و کامل اقدام نمایند.

سید حسن نصرالله با اشاره به پیروزی های مقاومت از سال 1985 یعنی زمان خروج نیروهای اشغالگر از پایتخت و جبل لبنان و صیدا و راشیا تا زمان پیروزی بزرگ در سال 2000 و فرار صهیونیست های از جنوب لبنان، افزود: بخش بزرگی از مردم لبنان مقاومت کردند و به مقاومت در اشکال مختلف آن ایمان دارند.

دبیرکل حزب الله افزود: هنگامی که لبنان از استفاده از ثروت های خود منع می شود این به معنای آن است که ما حاکمیت ناقصی داریم.

هنگامی که هر روزه شاهد دخالت آشکار آمریکا در امور قضا، سیاست، امنیت و انتخابات پارلمانی آینده هستیم به معنای حاکمیت ناقص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادامی که لبنان در دایره تهدید اسراییل باشد ما در قلب نبرد حضور داریم

مادامی که لبنان در دایره تهدید اسراییل باشد ما در قلب نبرد حضور داریم