مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 18:552021-11-26بين الملل

روسیه، چین و هند تحریم های یکجانبه غرب را محکوم کردند


وزیران امور خارجه روسیه، چین و هند در بیانیه ای، تحریم های یکجانبه غرب و آمریکا که شیوه متداول این کشور ها علیه کشور های مخالف سیاست های خود شده است را، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه وانگ یی وزیر خارجه چین و اس جایشانکار وزیر امور خارجه هند امروز (جمعه) در پایان نشست مجازی بیانیه ای صادر کرده و در آن از تحریم های یکجانبه غرب و آمریکا انتقاد کردند.

در ادامه بیانیه وزیران امور خارجه سه کشور گفته شده است: تحریم های یکجانبه نه فقط بر کشور های هدف تحریم بلکه به همکاری های اقتصادی و بازرگانی تاثیر منفی می گذارد.

لاوروف، وانگ یی و جایشانکار تصریح کردند که اعمال تحریم های یکجانبه به استثنای تحریم های وضع شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل با معیار های قوانین بین المللی مطابقت نمی کند.

در بیانیه آمده است: این گونه تحریم ها کارایی و قانونمندی نظام تحریم های شورای امنیت را تضعیف می کند و بر سه کشور (روسیه، هند و چین) و همکاری های بازرگانی و اقتصادی بین المللی تاثیر منفی می گذارد.

آمریکا و متحدان غربی این کشور برای پیشبرد سیاست های خود و مقابله با کشور های مخالف رویکرد های خود، با هدف اعمال فشار بر این کشور ها بسته های تحریم های اقتصادی و تجاری وضع می کنند و شهروندان و مقام های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه، چین و هند تحریم های یکجانبه غرب را محکوم کردند

روسیه، چین و هند تحریم های یکجانبه غرب را محکوم کردند