مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-26اجتماعي

23 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوشهر فعال هستند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از فعالیت 23 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان بوشهر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از فعالیت 23 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان بوشهر خبر داد.

دکتر سمیه رسولی در برنامه شب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرگناوه که به همت انجمن هوای تازه به صورت ظبط شده در بستر فضای مجازی انتشار یافت، ضمن اشاره به فعالیت 23 مرکز کانون به صورت ثابت، سیار و پستی در سطح استان بوشهر، اظهار داشت: کانون خانه ای کوچک، گرم و صمیمی اما بزرگ در اهداف و اندیشه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گقت: هدف کانون پرورش فکر و کشف استعداد در بین کودکان و نوجوانان استان برای ساختن آیندهٔ ایران عزیز است.

رسولی به محورهای گوناگون فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت و بیان داشت: کانون در بیش از 60 رشته مختلف فرهنگی، هنری، پژوهشی، ادبی، دینی و.

فعالیت دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: شالودهٔ کانون بر پایهٔ آیندهٔ ایران بنا شده که این آینده در دستان کوچک کودکان امروز است و از این رو کانون برای تک تک کودکان برنامه ای هدفمند دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوشهر فعال هستند

23 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوشهر فعال هستند