مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 14:252021-11-25دانش

ارزش افزوده برای علوم پسامدرن چند رشته ای و علوم مدرن میان رشته ای ایجاد شود


با حکم سرپرست دانشگاه تربیت مدرس، رؤسای مرکز تحقیقات مهندسی راه و ترابری و مرکز مطالعات مدیریت و توسعه فناوری ابقا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حکم دکتر فرهاد دانشجو سرپرست دانشگاه تربیت مدرس، دکتر امین میرزا بروجردیان در سمت رییس مرکز تحقیقات مهندسی راه و ترابری دانشگاه و دکتر حسن دانایی فرد در سمت رییس مرکز مطالعات مدیریت و توسعه فناوری به مدت دو سال دیگر ابقا شدند.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در این احکام آمده است: امید است با توکل به خداوند متعال، اعتقاد راسخ و عمل به آموزه ها و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و پیروی از سیره شهدای راه اسلام همراه با برنامه ریزی، سعه صدر و بهره گیری از توان همکاران و مشاوران دلسوز، متعهد و متخصص در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تلاش جهادی نمایید و در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و ارتقای علمی دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی موفق باشید.

ایجاد تحول در راستای تبدیل شدن دانشگاه تربیت مدرس به دانشگاه نسل چهارم با مأموریت های آموزشی، پژوهشی، ترویج علم و توسعه اقتصاد فعال و با وظیفه ایجاد اهداف راهبردی برای بهبود فعالیت پیشران اقتصاد کشور همزمان با ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی و دفاع از حقیقت، کشف طبیعت و ایجاد ارزش افزوده با استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش افزوده برای علوم پسامدرن چند رشته ای و علوم مدرن میان رشته ای ایجاد شود

ارزش افزوده برای علوم پسامدرن چند رشته ای و علوم مدرن میان رشته ای ایجاد شود