مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 21:302021-10-28سياسي

حرم امامزاده یحیی بن زید(ع) به محور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است


بقعه متبرکه امامزاده یحیی بن زید(ع) به محلی برای فعالیت های گوناگون اجتماعی، فرهنگی و قرآنی تبدیل شده است.

- حرم امامزاده یحیی بن زید(ع) به محور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است ایسنا/قم مدیرکل اوقاف استان گلستان گفت: بقعه متبرکه امامزاده یحیی بن زید(ع) به محلی برای فعالیت های گوناگون اجتماعی، فرهنگی و قرآنی تبدیل شده است.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در دیدار دست اندرکاران کنگره بین المللی بزرگداشت امامزاده یحیی بن زید(ع) با مراجع عظام تقلید و اساتید حوزه علمیه قم اظهار کرد: جای همایشی برای معرفی این شخصیت تاثیرگذاری تاریخی در کشورمان خالی بود ولی بحمدالله با همت سازمان اوقاف، شاهد برگزاری کنگره ای با محوریت ایشان خواهیم بود.

وی افزود: امامزاده یحیی بن زید(ع) خود یکی از شهدای مبارزه با دستگاه جور هستند و پدر بزرگوار و اجدادشان هم در همین راه به شهادت رسیدند، ایشان الگویی جامع برای نسل امروز هستند و ابعاد علمی کارهایشان نیز به خوبی تبیین شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه این امامزاده واجب التعظیم از مشاهیر دوران و محور وحدت شیعه و سنی در طول تاریخ بوده است گفت: بر این اساس قرار است مقالات برتر در قالب کتاب کنگره و با محوریت اقدامات وحدت آفرین و همچنین دیگر ابعاد شخصیتی ایشان منتشر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم امامزاده یحیی بن زید(ع) به محور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است

حرم امامزاده یحیی بن زید(ع) به محور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است