مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 21:052021-10-28سياسي

رادیو صبا تعاملی شد/ محفلی برای آشنایی طنزپردازان سراسر کشور با یکدیگر


مدیر شبکه رادیویی «صبا» از تعاملی شدن این شبکه رادیویی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سایت جدید رادیو صبا با حضور مظفری قائم مقام معاونت صدا، اسدی مدیر هماهنگی و نظارت فضای مجازی، شاملو مدیر تولید چندرسانه ای معاونت صدا و مدیران شبکه رادیویی صبا در سالن جلسات معاونت صدا رونمایی شد.

در این جلسه مظفری قائم مقام معاون صدا با تقدیر و تشکر مدیر شبکه صبا و عوامل راه اندازی سایت جدید شبکه گفت: از زیبایی هایی این کار می توان به کار تیمی صورت گرفته برای راه اندازی سایت جدید اشاره کرد.

وی درخصوص رویکردهای رادیو صبا گفت: این شبکه باید به سمت برندسازی در آنتن شبکه و فضای مجازی حرکت کند، مثلا صدای امیرحسین مدرس می تواند برند صوتی این شبکه باشد.

وی برنامه سازی با اساس تعامل با مخاطبان و متناسب با نیاز آنها را بسیار عالی خواند و گفت: در این شبکه می توان به سمت کار با کاریکاتورها رفت و با طراحی و ساخت کاریکاتور عوامل و شخصیت های طنز شبکه برای کاربران و مخاطبان شبکه جذابیت ایجاد کرد.

وی در خصوص برنامه سازی در این شبکه گفت: تهیه کنندگان این شبکه باید نگاه وسیع تری داشته باشند و تولیدات 360 درجه ای برای این شبکه آماده کنند چون این شبکه با طیف گسترده ای از مخاطبان روبه رو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو صبا تعاملی شد/ محفلی برای آشنایی طنزپردازان سراسر کشور با یکدیگر

رادیو صبا تعاملی شد/ محفلی برای آشنایی طنزپردازان سراسر کشور با یکدیگر