مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 20:552021-10-28سياسي

توضیح اداره کل غله خوزستان درباره فیلم منتشرشده از آرد فاسد


روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در خصوص فیلم منتشرشده در فضای مجازی از آرد فاسد توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/خوزستان روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در خصوص فیلم منتشرشده در فضای مجازی از آرد فاسد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن اطلاعیه اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به شرح زیر است: در خصوص کلیپ منتشرشده در فضای مجازی و مطالبات احدی از شهروندان با توجه به مجهول الهویه بودن منتشر کننده کلیپ، این اداره کل به منظور جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب مواردی را به سمع و اطلاع مردم فهیم استان می رساند: این اداره کل بعنوان متولی و تامین کننده گندم مورد نیاز کارخانجات آردسازی و فروش گندم با نرخ یارانه ای همواره مورد توجه بسیاری از دلالان و سودجویان بوده است.

در همین راستا در طول یکسال گذشته با همکاری سازمان صمت استان به جهت جلوگیری از تخلف و تضییع حقوق شهروندان خوزستانی اقدام به بازرسی های پیوسته از نانوایان نموده که علاوه بر ارتقاء کیفیت نان موجب بهبود در عملکرد نانوایان استان گردید.

بر اساس بررسی های بعمل آمده تاریخ درج شده بر روی کیسه آرد کلیپ منتشر شده مربوط به 50 روز گذشته بوده و این در شرایطی است که نانوایان استان در سه نوبت 10 روزه از طریق سامانه اختصاصی اقدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح اداره کل غله خوزستان درباره فیلم منتشرشده از آرد فاسد

توضیح اداره کل غله خوزستان درباره فیلم منتشرشده از آرد فاسد