مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 20:452021-10-28سياسي

قدردانی نمایندگان مجلس از رسانه ملی برای پوشش دقیق اخبار بنزین


جمعی از نمایندگان مجلس به دلیل ورود به موقع و دقیق رسانه ملی به اخبار اختلال در توزیع بنزین، از این رسانه قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان مجلس  به دلیل ورود به موقع و دقیق رسانه ملی به اخبار اختلال در توزیع بنزین، از این رسانه قدردانی کردند.

**اطلاع رسانی به موقع رسانه ملی قابل تمجید است عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مردمی با همکاری رسانه ملی از یک بحران در جامعه جلوگیری کرد که کمال قدردانی و تشکر از رسانه ملی را ابراز می نماییم.

**تنش امنیتی با اطلاع رسانی صداو سیما به همدلی تبدیل شد عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که با اطلاع رسانی به موقع صداو سیما از بی نظمی و تنش های امنیتی در کشور جلوگیری شد.

شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات سایبری به سیستم سوخت رسانی کشور گفت: با اقدام به موقع و خبررسانی صادقانه صداو سیما در مورد قطع خدمات در جایگاههای سوخت در کشورشاهد بودیم که از بی نظمی و هرج و مرج در جامعه جلوگیری شد و دشمنان نتوانستند به هدف خود که عصبانی کردن مردم بود دست یابند.

وی در مورد حملات سایبری به مراکز کشور افزود: اطلاع رسانی دقیق و صادقانه به مخاطب باعث می شود مردم و مسئوولین  در کنار یکدیگر بتوانند بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی نمایندگان مجلس از رسانه ملی برای پوشش دقیق اخبار بنزین

قدردانی نمایندگان مجلس از رسانه ملی برای پوشش دقیق اخبار بنزین