مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 20:352021-10-28سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: پروژه نفوذ از زمان پیامبر اسلام آغاز شده است


دبیر شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کفار تنها راه مقابله با پیامبر را در نفوذ دیدند و پروژه نفوذ از زمان پیامبر گرانقدر اسلام (ص) تا عصر حاضر نیز ادامه یافته است و مطلب تازه ای نیست.

- دبیر شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کفار تنها راه مقابله با پیامبر را در نفوذ دیدند و پروژه نفوذ از زمان پیامبر گرانقدر اسلام (ص) تا عصر حاضر نیز ادامه یافته است و مطلب تازه ای نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار با سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهمیت بحث پدافند غیر عامل گفت: انقلاب بخاطر عظمتی که دارد دشمنانی نیز پیدا کرده است و علت آن حرکتی است که انقلاب در دنیا ایجاد کرده و اهداف دشمنان را مورد هجوم قرار داده است.

وی ادامه داد: انقلاب ما ریشه در بعثت، غدیر و عاشورا دارد و دشمنان همان گونه که در مقابل پیامبر (ص) ایستادند و احساس کردند که دین نوپای اسلام را می توانند از میان بردارند، در مقابل این انقلاب نیز ایستادند اما به مدد الهی به هدف خود دست نیافتند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ضمن اشاره به مسئله نفوذ، یادآور شد: کفار بعد از اینکه نتوانستند پیامبر (ص) را از میان بردارند، تنها راه مقابله با او را در نفوذ دیدند و با دست خیانت وارد اجتماع مسلمانان شدند و مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: پروژه نفوذ از زمان پیامبر اسلام آغاز شده است

آیت الله حسینی بوشهری: پروژه نفوذ از زمان پیامبر اسلام آغاز شده است